NOWA LINIA KOMUNIKACYJNA !!! WĘGLÓWKA - MYŚLENICE - WĘGLÓWKA przez KASINKA MAŁA, LUBIEŃ, PCIM. Rozkład dostępny w zakładce / ROZKŁAD JAZDY. Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług. NOWOŚĆ !!! BILETY MIESIĘCZNE MOŻNA PRZEDŁUŻAĆ OD 25 DO 5 DNIA KAŻDEGO MIESIĄCA. WAŻNE WAŻNE WAŻNE !!! Firma MASTER POL informuje pasażerów zamawiających bilety miesięczne, że w związku z obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych RODO przy zamawianiu biletu miesięcznego otrzymają państwo stosowne oświadczenie, które należy wypełnić i podpisać !!! W przeciwnym razie bilet nie zostanie wypisany. INFORMACJE W SPRAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH BILET MIESIĘCZNY JEST IMIENNY I MOŻEKORZYSTAC Z NIEGO TYLKO I WYŁĄCZNIEWŁAŚCICIEL, GDY ZOSTANIE ZŁAPANA ZBILETEM INNA OSOBA NIŻ WŁAŚCICIELZOSTANĄ WYCIĄGNIĘTE ODPOWIEDNIEKONSEKWENCJE !!!NA ZAMÓWIENIU WPISUJEMY NAZWE SZKOŁY Z LEGITYMACJI !!! Przy zakupie biletu miesięcznego pierwszy raz lub gdy karta zostanie zgubiona czy zniszczona doliczona zostaje kaucja zwrotna jednorazowa za kartę magnetyczną. 1 . WSZELKIE NIEJASNOŚCI , ZAPYTANIA , SPRAWY ZWIĄZANE ZBILETAMI MIESIĘCZNYMI PROSZĘ ZAŁATWIAĆ TYLKOI WYŁĄCZNIE POD NUMEREM TELEFONU :508 222 262
MOŻNA RÓWNIEŻ DROGĄ E-MAILOWĄ :
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
2 . ZAMAWIANIE BILETU MIESIĘCZNEGO U KAŻDEGO KIEROWCY( WNIOSEK DO POBRANIA U KIEROWCY )3. BILET MIESIĘCZNY ZAMAWIAJ PRZED PIERWSZYM DNIEM DANEGO MIESIĄCA ABYUNIKNĄĆ KŁOPOTU ORAZ DODATKOWYCH NIEPOTRZEBNYCH KOSZTÓW(DOPÓKI NIE ODBIERZESZ BILETU NORMALNIE PŁACISZ ZA PRZEJAZD BILET JEDNORAZOWY).4. DOKŁADNIE WYPEŁNIAJ POLE "RELACJA" PONIEWAŻ ZMIANA DANYCH NA BILECIE WDANYM MIESIĄCU JEST NIEMOŻLIWA .5. W POLU " DATA I GODZINA ODBIORU" PISZEMY GODZINĘ WYJAZDOWĄ ( początkową )BUSA. ZAMÓWIENIE BĘDZIE ZREALIZOWANE NAJWCZESNIEJ NA DRUGI DZIEŃ.6. WYPISYWANIE I ODBIÓR NOWYCHBILETÓW MIESIĘCZNYCHOD 1-szego DO 5-tegoDNIA KAŻDEGO MIESIĄCA .PRZEDŁUŻANIE BILETÓW MIESIĘCZNYCHU KIEROWCY OD 25-tego DO 5-tegoDNIA KAŻDEGO MIESIĄCA .7. GDY PASAŻER ZAPOMNI , ZGUBI LUB ZNISZCZY BILET MIESIĘCZNY ZOBOWIĄZANY JEST UISZCZAĆ OPŁATĘ JEDNORAZOWĄ ZA PRZEJAZD .8. PRZY ZAKUPIE PO RAZ PIERWSZY NOWEGO BILETU MIESIĘCZNEGO NALEŻY UIŚCIĆJEDNORAZOWĄ KAUCJĘ ZWROTNĄ ZA KARTĘ. WIĘCEJ INFORMACJI POD NUMEREMTEL : 508 222 262 BĄDŹ U KIEROWCY .9. OSOBA POSIADAJĄCA KIEDYKOLWIEK BILET MIESIĘCZNY W NASZEJ FIRMIE , KTÓRA MIAŁA PRZERWĘ MIESIĘCZNĄ LUB DŁUŻSZĄ, PRZY PONOWNYM PRZEDŁUŻANIU MUSIOD NOWA WYPEŁNIĆ FORMULARZ ORAZ ODDAĆ KARTĘ DO AKTUALIZACJI JEŻELIJĄ POSIADA ( TAK JAK ZA PIERWSZYM RAZEM ) W PRZECIWNYM RAZIE ZOSTANIE DOLICZONA KAUCJA ZA NOWĄ KARTĘ.10. DO SZKOLNEGO , STUDENCKIEGO BADŹ NAUCZYCIELSKIEGO BILETU MIESIĘCZNEGOPRZY ZAMÓWIENIU POTRZEBNY JEST ORYGINAŁ WAŻNEJ LEGITYMACJI .11. POSIADACZE BILETU MIESIĘCZNEGO ZOBOWIĄZANI SĄ NIEZWŁOCZNIEPOINFORMOWAĆ NAS O JAKICHKOLWIEK ZMIANACH :DANE OSOBOWE, NUMER TELEFONU , WYMIANA LEGITYMACJI12. NIE WIESZ CZEGOŚ DZWOŃ ( 508 222 262 ) A NA PEWNOODPOWIEMY NA KAŻDE TWOJE PYTANIE.13. PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY PONIEWAŻ ZWROTÓWNIE PRZYJMUJEMY !!!
|
Kto jest online?
Naszą witrynę przegląda teraz 1 gość