consultingco

MASTER POL WSZYSTKIE BUSY

WAŻNA INFORMACJA !!!


 

Pasażerowie korzystający ze

SZKOLNYCH BILETÓW MIESIĘCZNYCH

w naszej firmie proszeni są o podbicie legitymacji i oddanie

kierowcy w celu aktualizacji na następny rok szkolny.

Gdy legitymacja nie dotrze do nas do końca września

możliwość przedłużenia biletu na październik będzie

ZABLOKOWANA!!!

 ( Odając legitymację napisz sms pod numer telefonu 508 222 262

z imieniem i nazwiskiem oraz godziną i data odbioru ).

Nie dotyczy osób, które oddały nowe legitymacje lub podbite na 2020 rok.


Jeśli nie wiesz czy Ciebie dotyczy ta informacja napisz sms pod 508 222 262

z imieniem i nazwiskiem a otrzymasz odpowiedź w tej sprawie.



Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy

 









WAŻNE WAŻNE WAŻNE !!!

Firma MASTER POL  informuje  pasażerów zamawiających  bilety  miesięczne , że w związku  z  obowiązującą  ustawą o  ochronie  danych  osobowych  RODO przy zamawianiu  biletu  miesięcznego otrzymają państwo stosowne oświadczenie, które należy  wypełnić  i  podpisać !!!

W przeciwnym razie bilet nie zostanie wypisany.




INFORMACJE W SPRAWIE

BILETÓW MIESIĘCZNYCH

BILET MIESIĘCZNY JEST IMIENNY I MOŻE

KORZYSTAC Z NIEGO TYLKO I WYŁĄCZNIE

WŁAŚCICIEL, GDY ZOSTANIE ZŁAPANA Z

BILETEM INNA OSOBA NIŻ WŁAŚCICIEL

ZOSTANĄ WYCIĄGNIĘTE ODPOWIEDNIE

KONSEKWENCJE !!!

1 . WSZELKIE NIEJASNOŚCI , ZAPYTANIA , SPRAWY ZWIĄZANE Z

     BILETAMI MIESIĘCZNYMI PROSZĘ ZAŁATWIAĆ TYLKO

     I WYŁĄCZNIE POD NUMEREM TELEFONU :  

604 895 358

     MOŻNA RÓWNIEŻ DROGĄ E-MAILOWĄ :

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


2 . ZAMAWIANIE BILETU MIESIĘCZNEGO U KAŻDEGO KIEROWCY

    ( KARTECZKA DO WYPEŁNIENIA ) ; W BARDZO WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH

    DZWONIĆ POD NUMER 604 895 358 .


3. BILET MIESIĘCZNY ZAMAWIAJ PRZED PIERWSZYM DNIEM DANEGO MIESIĄCA ABY

UNIKNĄĆ KŁOPOTU ORAZ DODATKOWYCH NIEPOTRZEBNYCH KOSZTÓW

(DOPÓKI NIE ODBIERZESZ BILETU NORMALNIE PŁACISZ ZA PRZEJAZD BILET JEDNORAZOWY).


4. DOKŁADNIE WYPEŁNIAJ POLE "RELACJA" PONIEWAŻ ZMIANA DANYCH NA BILECIE W

    DANYM MIESIĄCU JEST NIEMOŻLIWA .


5. PRZEDŁUŻANIE ORAZ WYPISYWANIE


BILETÓW MIESIĘCZNYCH


OD    1-szego   DO    5-tego


DNIA KAŻDEGO MIESIĄCA .


 

6. GDY PASAŻER ZAPOMNI , ZGUBI LUB ZNISZCZY BILET MIESIĘCZNY ZOBOWIĄZANY

    JEST UISZCZAĆ OPŁATĘ JEDNORAZOWĄ ZA PRZEJAZD .


7. PRZY ZAKUPIE PO RAZ PIERWSZY NOWEGO BILETU MIESIĘCZNEGO NALEŻY UIŚCIĆ

    JEDNORAZOWĄ KAUCJĘ ZWROTNĄ ZA KARTĘ. WIĘCEJ INFORMACJI POD NUMEREM

    TEL : 604 895 358 BĄDŹ U KIEROWCY .


8. OSOBA POSIADAJĄCA KIEDYKOLWIEK BILET MIESIĘCZNY W NASZEJ FIRMIE , KTÓRA  

    MIAŁA PRZERWĘ MIESIĘCZNĄ LUB DŁUŻSZĄ, PRZY PONOWNYM PRZEDŁUŻANIU MUSI

    OD NOWA WYPEŁNIĆ FORMULARZ ORAZ ODDAĆ KARTĘ DO AKTUALIZACJI , JEŻELI JĄ

    POSIADA ( TAK JAK ZA PIERWSZYM RAZEM ) .


9. DO SZKOLNEGO , STUDENCKIEGO BADŹ NAUCZYCIELSKIEGO BILETU MIESIĘCZNEGO

      PRZY ZAMÓWIENIU POTRZEBNY JEST ORYGINAŁ WAŻNEJ LEGITYMACJI .


10. POSIADACZE BILETU MIESIĘCZNEGO ZOBOWIĄZANI SĄ NIEZWŁOCZNIE

POINFORMOWAĆ NAS O JAKICHKOLWIEK ZMIANACH :

DANE OSOBOWE, NUMER TELEFONU , WYMIANA LEGITYMACJI


      11. NIE WIESZ CZEGOŚ DZWOŃ (604 895 358) A NA PEWNO

ODPOWIEMY NA KAŻDE TWOJE PYTANIE.


12. PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY PONIEWAŻ ZWROTÓW

NIE PRZYJMUJEMY !!!